Lucky for you

Ifywinifred
2 min readApr 16, 2022

--

Lucky for you, my maale born pikin

Try dey whyne me from time to time.

My cheeks go reddd like fresh tomato

If me and you dey, I no go too get sense.

Your matter no fit tire me. Na to de jolly your heart.

Lucky for you,

My love no get measure, e fit cut scale

I like to dey take pictures of person wey I love.

Na mad picture and video i sabi oh.

Na me go lie down for ground, put phone one side, twist neck

I no even dey look if person dey pass.

The koko be say i mustu capture you weh-weh.

E remain small a-fo do photography.

Lucky for you, I too like gist.

Any gist wey dey this world, you fit asss-me

Me and you go dey gist fire.

Even the ones wey you sabi, I do listen

From podcasts oh, to CNN oh, to Nat-Geo wild oh

We go discuss am. Me and you dey.

E go dey sweet me make i dey look you for eye as we dey gist.

Lucky for you, I fit rap

No any rap song wey I no sabi

Lil baby oh, Nicki oh. I fit beat them for you.

Anytime wey you no well, just buzz me

My rap game na healing machine.

Na me be bad beeshhh.

Lucky for you, I no too like vulnerability

E dey do me one kind

But for you, I fit change.

Make I de tell you things

Wey a-no fit tell person.

Make I dey buzz you if anything show

For you I sure say I go do am.

Lucky for you, I fit fight.

Na me be boxing machine for primary school

I no dey use my person play

If anybody try rubbish, make i know

For you a-fii box person papa.

Na me and you.

Lucky for you, it’d be anything for you🤎

--

--